keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Ensimmäinen

Jostain se on aina aloitettava. Minä hyppäsin käsitöiden maailmaan tekemällä tämän kassin ja pienen koristesydämen siihen. Olen toki ommellut ennenkin, mutta onnistuneesti vain silloin kun on ollut opettaja vieressä (kiitos Anne). Nyt onnistuin ja ilo oli valtava. Tein sen. Enkä edes tarvinnut ratkojaa.


 Kassin kahvat: Kärkkäinen Kassin kangas: Eurokangas
Kaavat/ohjeet: Tildan tapaan


 Sydämen kangas ja nappi: Sinelli

Sydmen taakse ompelin muutamalla pistolla ison hakaneulan. On siis helposti irroitettavissa.

5 kommenttia:

  1. Vau! Tosi kiva kassi! Ihanaa, että hurahdit ompelun maailmaan. Se tuo paljon iloa kotiäidille, kun saa jotain näkyvää aikaiseksi.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Anne! Se on ihan totta, että on mukavaa kun saa jotain näkyvää aikaiseksi. Ja päässä pyörii uusia ideoita jatkuvasti.. ei ainakaan tekeminen lopu kesken :)

    VastaaPoista
  3. Noniin, hienoa! :)

    Kohta teidän lapsia näkee vaan Hannan TSI vaatteissa ;)

    Ainiin ja mee tonne asetuksiin ja sieltä kommentointikohdasta otat vekka sen "todista että olet robotti" koodihommajutun.. Kivempi kommentoida kun ei tartte koodailla ;)

    VastaaPoista
  4. Jes Veera, mulla on jo yksi lukija! :) Kyllä mä vielä otan sut kiinni, haha ha. En vissiin :)

    Ai että kun jossain vaiheessa osaisikin ommella lapsille vaatteita (parempi ompelukone/saumuri olis tarpeen). :)

    Joo, kiitos muistutuksesta, mun piti jo ajat sitten poistaa toi sanavahvistus. Aina unohtuu. Toivottavasti onnistuin poistamaan sen..

    VastaaPoista
  5. Kassi on aivan mahtava siinä vivahtaa jotain ihanan vanhan aikaista!

    VastaaPoista